close
317

有誰可以幫我翻譯下面的文字..最好不要翻譯機的拜託

各位317的朋友同學們大家好

好久沒見面了!不知大家過的怎樣??想必工作的工作讀書的讀書

真羨慕大家

原本我也是個平反的大學生

可惜世事難預料..我可能快要去ㄧ個很遠很遠的地方了!那裡想必很黑很暗吧!我很懷念國中那段快樂的時光

我知道以前的我做錯很多對不起大家的事

在此我在這跟大家說聲對不起

希望大家原諒我

也希望大家還能是朋友

能夠認識就是緣分

也祝大家往後事事順利

也希望我心愛的妳能過快樂

趁我還在時多多陪我吧!!以免讓我留下遺憾
Fellow 317 friends schoolmates hello

has not met for a long time!Does not know everybody how? ? Thought the work the work studiesstudying

really envies everybody

originally I also am therehabiliation university student

the humans affair is what a pitydifficult to expect. I possibly soon went to a very far very farplace! There thought very black is very dark! I fondly remember invery much the country that section of joyful time

I knew before I dowrong very sorry everybody the matter

in this me in this witheverybody said the sound sorry

hoped everybody forgives me

alsohoped everybody also can be a friend

can enough the understanding be thefate

also will wish everybody in the future everything smoothly

alsohoped I beloved you will be able excessively to be joyful

while mealso when many will accompany me! ! In order to avoid lets me leavebehind the regret 參考資料 my brother
我覺得他.......可能得了不治之症吧!!不然幹ㄇ說(希望我心愛的妳能過快樂

趁我還在時多多陪我吧!!以免讓我留下遺憾)

多多關心他吧!!
你來幹麻的= ="真想不懂要留言 去自己的家族 .....

met for a long time,In order to avoid,翻譯,事事順利,翻譯機,in the future,what a pity,schoolmates,difficult,fondly

分詞|意思|單字|句子|提升|片語|會話|學英文|語法|用語|專有名詞|名詞|英翻中|演講稿|文法|練習|文章|自我介紹|解釋|怎麼學|英文寫作|怎麼唸|補習|英文諺語|詞性|發音|語言學|口語|翻譯|演說技巧|祈使句|動詞|翻譯機|中翻英|命令句|

317
參考:http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1306032211383如有不適當的文章於本部落格,請留言給我,將移除本文。謝謝!
arrow
arrow

    toye44402 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()